Riešenia pre firmy
Firemný nákup
Informačný systém eZakazky je elektronický nástroj na plne elektronickú komunikáciu pri nákupe, obchodných verejných súťažiach a odpredaji prebytočného majetku.
Systém eZakazky je efektívnym nástrojom pre spoločnosti, ktoré potrebujú efektívne a rýchlo nakupovať tovary a služby. Pokrýva všetky fázy firemného nákupu, umožňuje použiť najrôznejšie techniky vyjednávania a elektronické aukcie. Pritom sa veľmi jednoducho ovláda cez užívateľsky príjemné prostredie.
Systém eZakazky je úplne univerzálny a umožňuje realizovať všetky činnosti pri obstarávaní t.z. možnosť definovania vlastných postupov v rámci RFI, RFP, RFO.
Systém eZakazky vám umožní odoslanie výzvy na predloženie ponuky, uchádzačom predloženie ponuky, prípadne realizáciu elektronickej aukcie, vysvetľovanie a inú potrebnú komunikáciu.
Možnosť realizácie elektronickej aukcie ako súčasť procesu obstarávania, ale aj súčasť procesu pri predaji prebytočného majetku, prípadne predaji pohľadávok.
O každej novej udalosti budete vy a aj vaši dodávatelia okamžite informovaní prostredníctvom notifikácií.
Náš systém má v databáze už cca 20.000 registrovaných dodávateľských firiem, ktorých kontaktné údaje sú priebežne aktualizované prostredníctvom služieb FINSTAT.
Systém eZakazky obsahuje modul na hodnotenie dodávateľov a jednotlivých nákupov. Hodnotenia vám môžu pomôcť pri rozhodovaní o ďalších nákupoch a hľadaní spoľahlivých dodávateľov.
Celý proces obstarávania je prehľadne zaznamenaný a poskytuje možnosť sa spätne vrátiť k jednotlivým nákupom.
Systém eZakazky odbúrava administratívnu a časovú záťaž pre všetky zainteresované subjekty a vytvára nový rozmer pracovného komfortu.
Otázky a odpovede
Ako vám môžeme pomôcť ?
Našimi významnými klientmi sú organizácie štátnej správy, ako ministerstvá a ďalšie štátne inštitúcie, univerzity a vysoké školy, subjekty územnej samosprávy – VÚC, mestá a obce, poskytovatelia zdravotnej starostlivosti a ďalšie organizácie, ktoré potrebujú zabezpečiť konkrétny proces verejného obstarávania, potrebujú konzultačné alebo poradenské služby v oblasti verejného obstarávania, alebo prostredníctvom našich elektronických nástrojov zefektívniť procesy verejného obstarávania vo svojej organizácii.
Realizáciu procesov verejného obstarávania, poradenstvo a konzultácie pri verejnom obstarávaní, smernice, školenia.
Ponúkame informačné systémy pre komplexnú podporu interných a externých procesov verejného obstarávania.
Elektronické aukcie vo verejnom obstarávaní realizujeme pomocou vlastného certifikovaného systému eAukcie.
Zabezpečujeme aj realizáciu procesu predaja majetku v súlade so zákonom 278/1993 Z.z. o správe majetku štátu.
Firemný nákup – systém eZakazky využívajú spoločnosti, ktoré potrebujú efektívne a rýchlo nakupovať.
Informačné systémy pre komplexnú podporu interných a externých procesov verejného obstarávania. Vďaka týmto nástrojom je možné realizovať celý komplex procesov verejného obstarávania od zadávania požiadaviek na obstarávanie a plánovanie, cez realizáciu procesu obstarávania a uzatvorenia zmluvy, až po sledovanie plnení. Všetko online a plne elektronicky. Už niekoľko rokov naši klienti realizujú verejné obstarávanie plne elektronicky, čím výrazne šetria čas a hlavne náklady na jeho realizáciu.
eAukcie, eZakazky a eProcurement sú naše softvérové produkty na elektronizáciu všetkých činností v rámci obstarávania a realizácii nákupov.
Realizácia procesu verejného obstarávania
Poradenské služby a konzultačné služby
Lektorské služby a školenia
Interné riadenie procesov obstarávania a smernice
Zastupovanie pred kontrolnými orgánmi
Zabezpečujeme realizáciu celého procesu verejného obstarávania kvalifikovanými odborníkmi s dlhoročnou praxou. Pomôžeme vám so správnou špecifikáciou predmetu obstarávania, pomôžeme vám stanoviť predpokladanú hodnotu a odporučíme správny postupu realizácie zákazky v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
Prostredníctvom systému eZakazky zabezpečíme elektronickú komunikáciu a obeh dokumentov počas jednotlivých fáz obstarávania, vyhodnotenie zákazky komisiou, realizáciu elektronickej aukcie (ak bude požadovaná) a ostatné informačné povinnosti.
Máme za sebou stovky verejných obstarávaní pre verejných obstarávateľov zo štátnej správy, samosprávy aj pre súkromné podniky. Máme skúsenosti s realizáciou všetkých typov súťaží na najrôznejšie predmety obstarávania tovarov, služieb a stavebných prác.
Verejné obstarávania realizujú odborne spôsobilé osoby pre verejné obstarávanie s dlhoročnou praxou. Vždy môžete očakávať kvalitnú prípravu podkladov na začiatku verejného obstarávania, odborné riadenie procesu obstarávania a profesionálne výstupy.
Samozrejme. Postupy a pravidlá verejného obstarávania by mali byť uvedené v smernici o verejnom obstarávaní, pričom jej účelom je konkretizovať jednotlivé podmienky pre danú organizáciu a určiť kompetencie i zodpovednosti zodpovedných osôb. Smernica určuje postup pri zostavovaní plánu verejného obstarávania aj postupy pri zadávaní zákaziek, najmä výnimiek a zákaziek s nízkou hodnotou.
Elektronický nástroj eProcurement je manažérsky nástroj riadenie interných procesov obstarávania od vzniku požiadavky, cez vytvorenie plánu, realizácie schvaľovacích procesov v zmysle interných smerníc naprieč organizačnou štruktúrou, priradenia realizácie zákazky konkrétnym pracovníkom, realizácia obstarávania až po uzatvorenie zmluvy/objednávky s následným sledovaním jej plnenia, vystavovania referencií a iných informačných povinností.
Elektronický nástroj eProcurement je možné využívať v menších organizáciách s jednoduchou organizačnou štruktúrou, ako aj vo veľkých organizáciách so zložitou vertikálnou aj horizontálnou štruktúrou. Tak isto je možné využívať systém eProcurement na centralizáciu procesov obstarávania a schvaľovacích procesov v rámci jednotlivých priamo riadených organizácií (ministerstvá, VUC, mestá, veľké obce).
Elektronický nástroj eZakazky zabezpečuje plne elektronickú komunikáciu v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní pre všetky postupy zadávania zákaziek so zabezpečeným šifrovaním a kódovaním.
Možnosť realizácie všetkých postupov zadávania zákaziek vo verejnom obstarávaní nadlimitné zákazky, podlimitné zákazky a zákazky s nízkymi hodnotami.
Naše produkty celý proces obstarávania a nákupov zjednodušujú, sprehľadňujú a zefektívňujú. Či už vo vzťahu medzi obstarávateľom a uchádzačmi (kupujúcim a predávajúcim) prostredníctvom systému eZakazky, alebo v rámci organizácie medzi bežnými zamestnancami, oddelením obstarávania, ekonomickým oddelením a vedením organizácie prostredníctvom systému eProcurement.
Z technického hľadiska nepotrebuje nič špeciálne . Všetky naše produkty sú koncipované ako webové aplikácie a používateľom stačí na prácu s nimi počítač a pripojenie na internet. Samotná práca so systémom je intuitívna a nevyžaduje žiadne špeciálne zaškolenie.
Keďže ide o overené produkty, ktoré už dnes využíva množstvo štátnych organizácií, mestá, obce a aj súkromné spoločnosti a sú poskytované ako SaaS (softvér ako služba), ich nasadenie u nových zákazníkov je možné okamžite.