Riešenia pre firmy

Firemný nákup

Informačný systém eZakazky je elektronický nástroj na plne elektronickú komunikáciu pri nákupe, obchodných verejných súťažiach a odpredaji prebytočného majetku.

Systém eZakazky je efektívnym nástrojom pre spoločnosti, ktoré potrebujú efektívne a rýchlo nakupovať tovary a služby. Pokrýva všetky fázy firemného nákupu, umožňuje použiť najrôznejšie techniky vyjednávania a elektronické aukcie. Pritom sa veľmi jednoducho ovláda cez užívateľsky príjemné prostredie.

Systém eZakazky je úplne univerzálny  a umožňuje realizovať všetky činnosti pri obstarávaní t.z.  možnosť definovania vlastných postupov v rámci RFI, RFP, RFO.

Systém eZakazky vám umožní odoslanie výzvy na predloženie ponuky,  uchádzačom predloženie ponuky, prípadne realizáciu elektronickej aukcie, vysvetľovanie a inú potrebnú komunikáciu.

Možnosť realizácie elektronickej aukcie ako súčasť procesu obstarávania, ale aj súčasť procesu pri predaji prebytočného majetku, prípadne predaji pohľadávok.

O každej novej udalosti budete vy a aj vaši dodávatelia okamžite informovaní prostredníctvom notifikácií.

Náš systém má v databáze už  cca 20.000 registrovaných dodávateľských firiem, ktorých kontaktné údaje sú priebežne aktualizované prostredníctvom služieb FINSTAT.

Systém eZakazky obsahuje modul na hodnotenie dodávateľov a jednotlivých nákupov. Hodnotenia vám môžu pomôcť pri rozhodovaní o ďalších nákupoch a hľadaní spoľahlivých dodávateľov.

Celý proces obstarávania je prehľadne zaznamenaný a poskytuje možnosť sa spätne vrátiť k jednotlivým nákupom.

Systém eZakazky odbúrava administratívnu a časovú záťaž pre všetky zainteresované subjekty a vytvára nový rozmer pracovného komfortu.

Stovky spokojných klientov

Viac než dve desaťročia skúseností

Otázky a odpovede

Ako vám môžeme pomôcť ?

Kto sú naši klienti?

Našimi významnými klientmi sú organizácie štátnej správy, ako ministerstvá a ďalšie štátne inštitúcie, univerzity a vysoké školy, subjekty územnej samosprávy  – VÚC, mestá a obce, poskytovatelia zdravotnej starostlivosti a ďalšie organizácie, ktoré potrebujú zabezpečiť konkrétny proces verejného obstarávania, potrebujú konzultačné alebo poradenské služby v oblasti verejného obstarávania, alebo prostredníctvom našich elektronických nástrojov zefektívniť procesy verejného obstarávania vo svojej organizácii.

Realizáciu procesov verejného obstarávania, poradenstvo a konzultácie pri verejnom obstarávaní, smernice, školenia.

Ponúkame informačné systémy pre komplexnú podporu interných a externých procesov verejného obstarávania.

Elektronické aukcie vo verejnom obstarávaní realizujeme pomocou vlastného certifikovaného systému eAukcie.

Zabezpečujeme aj realizáciu procesu predaja majetku v súlade so zákonom 278/1993 Z.z. o správe majetku štátu.

Firemný nákup – systém eZakazky využívajú spoločnosti, ktoré potrebujú efektívne a rýchlo nakupovať.

Informačné systémy pre komplexnú podporu interných a externých procesov verejného obstarávania. Vďaka týmto nástrojom je možné realizovať celý komplex procesov verejného obstarávania od zadávania požiadaviek na obstarávanie a plánovanie, cez realizáciu procesu obstarávania a uzatvorenia zmluvy, až po sledovanie plnení. Všetko online a plne elektronicky. Už niekoľko rokov naši klienti realizujú verejné obstarávanie plne elektronicky, čím výrazne šetria čas a hlavne náklady na jeho realizáciu.

eAukcie, eZakazky a eProcurement sú naše softvérové produkty na elektronizáciu všetkých činností v rámci obstarávania a realizácii nákupov.