elektronické aukcie ako služba

Elektronické aukcie

Elektronická aukcia sa vo verejnom obstarávaní používa po úplnom vyhodnotení ponúk ako ďalšia fáza procesu, teda uchádzači, ktorí splnili podmienky verejného obstarávateľa/obstarávateľa sú elektronickými prostriedkami vyzvaní na predkladanie nových ponúk upravených smerom nadol, pričom je možné súťažiť nižšiu cenu, ako aj iné prvky ponúk (kritériá) tak, ako to určuje zákon.

Uchádzači sa navzájom nepoznajú, majú však v každom okamihu priebehu aukcie informácie o svojom poradí a môžu vylepšovať svoju ponuku tak, aby sa stali úspešnými.

 

Asistované aukcie:

  • Príprava výzvy na účasť v elektronickej aukcii a vloženie úvodných ponúk do aukčného systému
  • Nastavenie aukčnej siene, odoslanie prihlasovacích údajov a výzvy uchádzačom
  • Realizácia elektronickej aukcie, dohľad nad priebehom aukcie
  • Spracovanie výsledkov a zaslanie reportov o jej priebehu
  • Možnosť sledovania priebehu elektronickej aukcie priamo u vás
Elektronické aukcie realizujeme pomocou vlastného systému eAukcie.

Stovky spokojných klientov

Viac než dve desaťročia skúseností

Otázky a odpovede

Ako vám môžeme pomôcť ?

Kto sú naši klienti?

Našimi významnými klientmi sú organizácie štátnej správy, ako ministerstvá a ďalšie štátne inštitúcie, univerzity a vysoké školy, subjekty územnej samosprávy  – VÚC, mestá a obce, poskytovatelia zdravotnej starostlivosti a ďalšie organizácie, ktoré potrebujú zabezpečiť konkrétny proces verejného obstarávania, potrebujú konzultačné alebo poradenské služby v oblasti verejného obstarávania, alebo prostredníctvom našich elektronických nástrojov zefektívniť procesy verejného obstarávania vo svojej organizácii.

Realizáciu procesov verejného obstarávania, poradenstvo a konzultácie pri verejnom obstarávaní, smernice, školenia.

Ponúkame informačné systémy pre komplexnú podporu interných a externých procesov verejného obstarávania.

Elektronické aukcie vo verejnom obstarávaní realizujeme pomocou vlastného certifikovaného systému eAukcie.

Zabezpečujeme aj realizáciu procesu predaja majetku v súlade so zákonom 278/1993 Z.z. o správe majetku štátu.

Firemný nákup – systém eZakazky využívajú spoločnosti, ktoré potrebujú efektívne a rýchlo nakupovať.

Informačné systémy pre komplexnú podporu interných a externých procesov verejného obstarávania. Vďaka týmto nástrojom je možné realizovať celý komplex procesov verejného obstarávania od zadávania požiadaviek na obstarávanie a plánovanie, cez realizáciu procesu obstarávania a uzatvorenia zmluvy, až po sledovanie plnení. Všetko online a plne elektronicky. Už niekoľko rokov naši klienti realizujú verejné obstarávanie plne elektronicky, čím výrazne šetria čas a hlavne náklady na jeho realizáciu.

eAukcie, eZakazky a eProcurement sú naše softvérové produkty na elektronizáciu všetkých činností v rámci obstarávania a realizácii nákupov.